Solid Edge 2024 – Majdnem TOP5 fejlesztés a számomra

Solid Edge 2024-ben nagyszerű fejlesztések jelentek meg, amelyekből kiválasztottam öt kedvencet. Megosztok egy infót a nyári Realize Live konferenciáról is.

Már javában az őszben vagyunk és csak most jelentkezem egy bejegyzéssel. Többen is megjegyeztétek, hogy kevesebb bejegyzést írok mostanában. A számok egyértelműen ezt bizonyítják és én is tudom, hogy mostanában kevesebb a termés. Ennek egyszerű oka van, kevesebb időm jut mostanság blogolásra. A mérföldkövek mellett azonban nem tudok elmenni, anélkül, hogy ne írnék egy bejegyzést hozzájuk, így van ez a Solid Edge 2024-vel is. De ne ugorjunk annyire előre.

Egy kedves emléket szeretnék megosztani veletek, ami kapcsolódik a Solid Edge 2024-hez. Még a nyáron találkoztam Matt Lombarddal Vegasban. Matt-vel jó a kapcsolatom, kölcsönösen tiszteljük egymást és örültem nagyon ennek az alkalomnak, mert egy jót tudtunk beszélgetni. Dumáltunk a Shapr3D-ről, a CAD/CAM/PLM világ folyamatiról, a Solid Edge-ről. Tavaly kaptam tőle egy könyvet, ennek a történetét itt olvashatjátok: Solid Edge 2022 – Formázd meg gondolataid | Solid Edge (R)eloaded (wordpress.com)

Matt Lombard és én
Matt Lombard és én

A magyar ember vendégszerető és szereti viszonozni a kedvességet. Amikor mentem ki az USA-ba, akkor vittem neki egy könyvet Hungarian Art and Music címmel. Az ok egyszerű, Matt kedveli és műveli a komolyzenét, több hangszeren is játszik. A repertoárjában ott van több magyar zenemű is, amelyeket nagyra becsül. Én pedig büszke vagyok arra, hogy hazánk mennyi és mennyi nagyszerű zeneszerzőnek volt bölcsője.

Matt későbbi reakciója erre:

“Imre,

The book you gave me is really amazing. I knew from my music background that a lot of important composers came from Hungary, but I didn’t have any idea about the rest of Hungarian artists. The book is very beautiful, everyone who has come into my home since I returned from Vegas have commented on this book on my coffee table. Thank you so much, it was a wonderful gift.

And it was great to see you again. I hope you got a lot out of that long tiring trip. Thanks especially for your insight into the…

That talk was very helpful.

Respectfully,

Matt”

Vannak dologok, amire tényleg igaz a MasterCard reklámja! 😉

Solid Edge szakma, mint mindig

Október 11-én mutatta be a Siemens a Solid Edge 2024-es verzióját, így ez a legfontosabb téma mostanában. Egész jóra sikeredett ez a verzió, sok hasznos fejlesztéssel. Ilyenkor össze szoktam gyűjteni a számomra érdekes, produktív fejlesztéseket, hogy megosszam veletek. Nincs könnyű dolgom, mert sok minden került bele ebbe a verzióba, főleg olyanok, amelyeket ügyfeleink vagy mi szerettünk volna. Ezért is köszönet a fejlesztőknek, könnyű velük dolgozni, figyelnek ránk. 😉

Solid Edge 2024 - Lasszó/Sokszög kijelölés
Solid Edge 2024 – Lasszó/Sokszög kijelölés

Jelzem, hogy az én TOP5 listám szubjektív és soha nem a legnagyobb fejlesztéseket teszem ebbe a kategóriába, hanem azokat, amelyekhez kötődők valamilyen oknál fogva.

Nézzük is át ezeket:

  1. Lasszó/Sokszög kijelölés – Régi vágy, ami most teljesült. Könnyebb a bonyolultabb geometriák, összetettebb szerelések részeinek kiválasztása.
  2. Ütköző kényszerek kezelése – Modellek összeszerelésénél nagy segítséget nyújthat ez az eszköz és gyorsítja a szerelések összeépítését.
  3. Jobbos – balos alkatrészek létrehozása – Minden jó, ami hozzájárul ahhoz, hogy kevesebb lépés elvezessen a célhoz.
  4. CAD Direct – Ez a fájlmegnyitási technológia mostantól nem csak a Solidworks és NX fájlokat támogatja, hanem az Autodesk Ineventor, Creo és a Catia modelleket valamint a sat (ACIS) formátumot is.
  5. Objektumérzékeny menü kiterjesztése – A rajz környezetből nekem nagyon hiányzott ez és most részben megkaptuk, hajrá. Kevesebb kattintás, egérmozgatás és gyorsabb eredmény. No comment!

Íme, a gyakorlatban:

Az ipari felhasználók számára már elérhető a Solid Edge 2024 és hamarosan a hobbisták és a diákok is bírtokba vehetik. Tetszeni fog! Minden jót!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! ÉS TE MIT GONDOLSZ ERRŐL A BEJEGYZÉSRŐL?

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .